notatnik reklamowy

Podpowiadamy, jak umiejętnie wkomponować brand firmy w notatnik

Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych wśród firm niemal każdej branży są notesy z własnym nadrukiem. Jak wkomponować brand firmy w ten gadżet, by nie był on tylko zwyczajnym notesem z logo? Podpowiadamy!

Czy brand i marka to jest to samo?

Zastanówmy się najpierw, czym jest brand firmy i czy jest tym samym, co marka. Tłumacząc z angielskiego na polski i odwrotnie – oba słowa znaczą dokładnie to samo. Inaczej jest w przypadku marketingu i w tzw. budowaniu świadomości marki.

Marka to logo, stała szata graficzna, kolory czy czcionka. Brand to pojęcie dużo szersze, a jednym z jego elementów jest marka. Ponadto – albo i przede wszystkim – jest to w pewnym sensie to, jakie skojarzenia przychodzą nam do głowy, myśląc o konkretnej marce.

Na przykład widząc samochód pewnej firmy, od razu kojarzy on nam się z luksusem, a przechodząc obok popularnego sklepu z elektroniką – nucimy w głowie ich slogan reklamowy. Jedno jest pewne – brand musi stanowić spójną całość, a jego budowanie powinno być dokładnie przemyślane.

To co z tym notatnikiem?

Notesy reklamowe to produkt spotykany bardzo często – pewnie każdy z nas ma przynajmniej jeden taki notes z logo dowolnej firmy w domu. Nic dziwnego. Są nam – klientom – przydatne, chętnie (w przeciwieństwie np. do ulotek) je przyjmujemy, a jednocześnie sprawiają, że nie zapominamy o firmie, która nam je podarowała.

Notatniki reklamowe mogą przybierać różne formy. Przeglądając sklep producenta gadżetów reklamowych, już sam widok zdjęć katalogowych poszczególnych notesów reklamowych przywołuje różne skojarzenia. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko dobrać taki notatnik z logo, który będzie kojarzył się spójnie z tym, co jest wartością naszego brandu. Notesy reklamowe znajdziesz na: https://www.opengift.pl/notesy-reklamowe/.

Szyk i elegancja

Nic tak nie kojarzy się z elegancją i luksusem jak przedmioty wykonane ze skóry. W przypadku notatników reklamowych używa się skóry syntetycznej, ale nie zmienia to faktu, że nadal kojarzy się to z elegancją. Szyku z pewnością doda też tłoczone logo i elegancki długopis w komplecie. Czy można sobie wyobrazić odpowiedniejszy notes z logo dla np. luksusowej marki samochodów lub firmy działającej w środowisku prawniczym?

A może bambus?

Czy nie jest tak, że bambusowa okładka notatnika sprawia, że macie od razu ochotę planować w nim nowe meble do kuchni? Bambus wizualnie i swoją strukturą przypomina drewno, a drewno to solidność. Na pewno każdy producent mebli na wymiar lub komponentów do ich produkcji chce być kojarzony z solidnością.

Drewniane i bambusowe elementy to również trend powtarzający się w innych branżach, kojarzy się on też z nowoczesnym designem. Czy taki notatnik z logo może więc być elementem brandingu firm zajmujących się urządzaniem wnętrz? A może producentów lub dystrybutorów produktów właśnie z bambusa? Odpowiedź jest oczywista.

notatnik reklamowy

Bambusowy notatnik z zapięciem

Ekologia przede wszystkim

Bardzo duży nacisk obecnie kładzie się na ekologię. Ida zero waste nie jest nam obca. Segregujemy odpady i stosujemy się do zasad recyklingu. Jeśli dla naszej firmy istotna jest właśnie ekologia, to idealnym wyborem notatników reklamowych są te wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Mało tego! Do notesu możemy dołączyć również długopis wytworzony z tego samego materiału.

notatnik reklamowy

Karteczki samoprzylepne z nasionami

Rewelacyjnym dodatkiem do notatnika z logo będzie notes z wyrywanymi kartkami- dokładnie takimi jak często spotykane żółte karteczki, ale to nie jest tylko zwykły notes! Po wykorzystaniu karteczek, jego okładkę możemy zakopać w ziemi, a dzięki zawartości nasion wyrosną nam z niego rośliny łąkowe.

Proszę wyobrazić sobie uśmiech na twarzy klienta, kiedy będzie mógł obserwować, jak z naszego notesu reklamowego wyrastają rośliny.

Dodaj komentarz